Sunday, November 10, 2013

Philipp Plein / Details

Philipp Plein

Details

Only Black
Milan Fashion Week
Spring/Summer 2014 


The Philipp Plein label was founded in Munich in 1998, by the designer and owner of the same name. Today, it boasts clothing, accessory and interior design lines which interpret a new contemporary and cosmopolitan lifestyle.

Perfection in every detail, combined with a playful and irreverent spirit, create a new luxury and a new elegance. All strictly Made In Italy. The Unusual and meticulous use of fine materials, combined with original, sometimes subcultural details, makes every piece truly unique.
What counts most is to give life, imagination and precision to a product that remains eternally authentic.



فیلیپ پلین

مارکِ فیلیپ پلین در سال ۱۹۹۸ در مونیخ، با نام طراح و مالک این طرح تاسیس شد. و امروز، به تولیداتی در زمینه پوشاک، لوازم تزئینی و طراحی داخلی‌ افتخار می‌کند، سبکی که نقشی‌ در زندگی‌ امروزی و زندگی‌ جهانی‌ ایفا می‌کند. کمال در تمامی جزئیات، با یک روح بازیگوش و بی‌اعتنا تلفیق شده، که تجمل و زیبایی‌ تازه‌ای را بوجود می‌آ‌ورد. تماماً و منحصراً ساخت ایتالیا. استفاده وسواسی و غیر‌معمول از مواد بسیار عالی‌ و گاهاَ ترکیب شده با مواد اصلی‌، و توجه به کوچک ‌ترین جزئیات، هر نمونه‌ای را واقعا منحصر به فرد می‌سازد. چیزهایی که اغلب برای خلق کردن می‌توان روی آنها حساب کرد؛ ابتکار، و دقت برای تولید محصولی که تا ابد قابل اعتماد است. شعبه اصلی‌ و مرکزی فیلیپ پلین در آمری ویل سوئیس، نزدیک زوریخ واقع شده. یک شرکت با اعتبار بین‌المللی، با بیش از صد کارمند در سراسر جهان، و داشتن نمایشگاه‌هایی در میلان، دوسلدورف، و هنگ کنگ، و با بیش از پانصد ارباب رجوع در شصت‌و پنج کشور متفاوت. زیر نظر معتبرترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ به کار خود ادامه میدهد. تنها شعبه‌های تجاری فیلیپ پلین در مونته کارلو، وین، مسکو(سه‌ شعبه)، کیتزبوهل، کن، سانت خپی، فورت دی‌ مرمی، دوسلدرف، مربللا، باکو، سن پترزبورگ، میلان، سئول(دو شعبه)، دوبی‌، ماکائو، برلین، آمستردام، پورتو چروُ در بارسلون و پاریس قرار دارند

Farsi (Persian) text by: HONEY
Philipp Plein


Liya Kebede
Liya Kebede



فیلیپ پلین

Philipp Plein



Philipp Plein Details

Philipp Plein

Philipp Plein Jacket






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...